Priser og betingelser

Betingelser

Alle succesfulde bookinger resulterer i en bekræftelsesmail udstedt af Copenhagen Card. Det er kundens ansvar at informere Wonderful Copenhagen, hvis de ikke modtager en bekræftelses email.

 

Så snart bestillingen er bekræftet, er købet omfattet følgende regler og betingelser:

 

Din reservation er lavet hos Wonderful Copenhagen og ved at bekræfte købet, indgår du en kontrakt med os. Medmindre andet er angivet, vil vi trække hele beløbet fra det benyttede kreditkort inkl. forsendelsesomkostninger (hvis kortet skal sendes med posten), når købet er gennemført.

 

Bemærk, Copenhagen Card er momsfritaget.

 

Du kan vælge at få kortene tilsendt med posten eller få tilsendt en voucher per email. Voucheren ombyttes til Copenhagen Cards i enten Service Centret i Københavns lufthavn (terminal 3), i Tivoli Box Office på Vesterbrogade 3, i Copenhagen Info på Hovedbanegården eller i Turistinformationen på Vesterbrogade 4, København V (over for hovedindgangen til Tivoli og tæt ved Københavns hovedbanegård). Se åbningstiderne.

 

Hvis du har valgt at få kortet tilsendt, vil det ikke anmærkes med dato og tidspunkt og kan derfor benyttes i hele kortets gyldighedsperioden.  

 

Skulle kortholder miste deres kort, tilbyder Wonderful Copenhagen ét gratis erstatningskort til kunder, som har bestilt via copenhagencard.dk/com/de. Erstatning kan ikke tilbydes til kunder, som har købt Copenhagen Card andre steder end via copenhagencard.dk/com/de. Erstatning kan ske i Københavns Turistinformation, Vesterbrogade 4B – dog kun mod forevisning af ordrebekræftelse.

Bliver din tur til København aflyst, eller har du ubrugte kort, tilbydes der ikke refundering af kortene.

Copenhagen Card inkluderer:

 

Bemærk at Copenhagen Card er underlagt periodevis kontrol, og at der udstedes bøde i bus, tog og metro, hvis kortet ikke er korrekt udfyldt. Det er kortholders ansvar at udfylde kortet korrekt. Wonderful Copenhagen hæfter ikke ved forkert udfyldning. Sørg for, at dato og klokkeslæt er skrevet korrekt. Et kort, som er overstreget, rettet eller har ulæseligt data, er ikke gyldigt og kan ikke længere bruges.

 

For at være gyldigt skal kortet være:

  • Påført dato med første gyldighedsdag
  • Påført klokkeslæt for startstidspunkt
  • Har du modtaget en voucher per e-mail, skal du være opmærksom på, at dette ikke er din billet og ikke er gyldig, før den er indløst til fysiske Copenhagen Cards. Din voucher kan indløses her.

 

Dato og klokkeslæt påføres ved første attraktion, eller inden du stiger på bus, tog eller Metro. Du skal have kortet på dig, og vise det på forespørgsel eller ved påstigning i busser, når du benytter det som transportkort. Du kan bruge kortet, så meget du vil inden for gyldighedsperioden. Du kan besøge hver attraktion én gang per døgn. Har du købt eksempelvis et 72 timers kort, har du ret til tre besøg per attraktion, og du kan fordele disse tre besøg, som du ønsker inden for de 72 timer.

 

Har du ikke modtaget din bekræftelses email?

  • Undersøg om mailen er havnet i spam filtret
  • Er mailen ikke i din indbakke eller i dit spam filter inden for et par timer, så kontakt venligst copenhagencard@woco.dk

 

Bestil Copenhagen Card

Voksen Barn
24 timers kort 379,00 DKK 199,00 DKK
48 timers kort 529,00 DKK 269,00 DKK
72 timers kort 629,00 DKK 319,00 DKK
120 timers kort 839,00 DKK 419,00 DKK
Total 0,00 DKK

Hvor meget kan du spare?

Vælg de attraktioner du ønsker at besøge